neděle 3. března 2013

Ahoj

Vítám Vás na svém blogu. Mé jméno je Pavla Richterová. Vystudovala jsem volnou grafiku na Fakultě umění Ostravské Univerzity a v prvním ročníku jsem začala učit děti výtvarný obor na Základní umělecké škole Pavla Kalety v Českém Těšíně. Později jsem začala renovovat starý nábytek a zajímat se o interiérový design z důvodu rekonstrukce naší chalupy v Beskydech. Časem to došlo tak daleko, že jsem začala natáčet rekonstrukce pro pořad České televize Chalupa je hra a stala se jejich odborným poradcem. V současné době se věnuji návrhům interiérů, volné tvorbě a učení naplno. Chtěla bych se s Vámi podělit o své vizuální zážitky a prezentovat tak nejen svou tvorbu, ale taky tvorbu dětí a mých blízkých.


1 komentář:

  1. Nejmilejší Pavlo,
    v sobotu jsem prvně narazila na váš blog a od té doby jsem vaše věrná a stálá a navždy a už nikdy jinak velká obdivovatelka.

    Váš blog, vaše práce mě zcela okouzlily.
    Výtvarné věci s dětmi.
    Recyvěci.

    Děkuji velmi za báječný čas strávený s vaším psaním.
    Jste má hvězda!!!

    OdpovědětVymazat