pondělí 11. března 2013

Jan Zrzavý v Ostravě



Přijela kamarádka Barča z Budějovic - také grafička (později určitě o ní napíšu). Tak jsme vyrazily na výstavu Jana Zrzavého - Božská hra - v Domě umění v Ostravě. Výstava byla otevřena poslední den, vystály jsme si slušnou frontu, ale stálo to rozhodně za to.

Byla jsem překvapená, jak jsou jeho obrazy nadčasové ! Líbilo se mi, jak zkoušel různé styly kresby. Jeho stylizaci, jednoduchost a čitelnost obrazu já můžu. Moc dobré kresby i malby.

Nadchlo mě to a nahecovalo k dalším výtvarným počinům....

2 komentáře:

  1. Zrovna nedávno jsem dočetla velkou publikaci od K.Srpa a překvapilo mne, že své nejzásadnější obrazy namaloval tak mlád.

    OdpovědětVymazat
  2. To bych si mohla přečíst taky. Díky. nikdy jsem tolik jeho obrazů neviděla naživo a hlavně mě překvapila ta jeho nadčasovost, i když to jsou obrazy např. 70-80 let staré. Byl svůj - a to je důležité.

    OdpovědětVymazat