pondělí 11. srpna 2014

Zabydlujeme

Poslední dobou blog trochu zanedbávám, ale o prázdninách jsem se ještě nezastavila. Však to znáte. On-line jsem jen krátkou část v týdnu, což mi začíná - přiznám se - vyhovovat.

Co se ted' děje...

Trochu jsme si byli vyčistit hlavu a ted' zabydlujeme chajdu. Od jara všechno postupně natírám ... olejem. Ach ta krásná práce s ním. Proč jsem ho neobjevila daleko dříve. Konečně vše dotřeno včetně podlah. A že toho dřeva tam je požehnaně.
Konečně přišla řada na renovaci nábytku, kterým chci chalupu vybavit. V původní části staré chalupy byl nádherný věšák. Začala jsem s ním. Jak to dopadlo brzo ukážu. Nemáme ani jednu skřín' ... hlavně, že si máme kam pověsit montérky v kterých jsme ted' pořád :-)


Brousím drbky (detaily).
Olejuju kuchyn'skou desku.
Tady už se sedí v Halabalech.


Další část chalupy nás ted' čeká. Zb. už na tom pracuje. Já zatím vymýšlím, jak to rozdělit (fajná funkce). Bude tady další koupelna, technická místnost, šatna, lednička a tak. Chalupa je však dlouhá jak 14 dní. Za chodbou vlevo je další stará původní část chalupy. No. To si v těch křeslech moc dlouho neposedíme ...


Hezké prázdniny!

4 komentáře:

  1. Dobrý den dnes jsem k vám poprvé nakoukla! Krása, krása! Mužů se prosím zeptat, co že to je přesně za olej? Začínám se seznamovat se dřevem a jeho opravami! Děkuji za odpověď!
    Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bála jsem se olejů kvůli ceně. Známý Osmocolor to jsou ceny, že se Vám točí panenky. Našla jsem skvělý německý tvrdý voskový olej Hartwaschsiegel. Cena 300,- = 1 litr (velká vydatnost). Paráda. Prodává ho u nás jeden pán v Ostravě. Běžně v obchodech se neprodává. Pokud chcete vědět bližší INFO, pošlete e-mail. Možná udělám článek o olejích.

      Vymazat
    2. Paní Pavlo, uz vam to tady zase prohledavam.
      prosim, jedna se o HWS-112-Hartwachs-Siegel od firmy Remmers??
      a je to v ruznych odstinech nebo ztmavujete necim jinym pod tim?
      napriklad u toho vaseho clanku "stara kredenc" ten odstin
      prominte mam to do Ostravy hodne daleko.

      uz zase Sarka

      Vymazat
    3. Bohužel to není Remmers. Je to přímo firmy Hartwaschsiegel. Opravdu to není nikde na internetu ! Opravdu dostupné jen v Ostravě. Tonuju tmavšími oleji a pigmenty. Zkuste aspon Ciranovu. Sice tež nic moc levného, ale aspon něco.

      Vymazat