neděle 10. května 2015

Vila TERRA

Tak a už to spustili : Vila TERRA v Luhačovicích. 
Na interiérech jsem s Janou (manželka jednoho z majitelů) pracovala od září 2012 do podzimu 2014.
Spoustu věcí se táhlo (finance, firmy, nedostupnost, reklamace, dovolené). 
Jsem moc ráda, že už mám hotovo. 
O realizaci jsem psala tady: 1 2 3 4 5  6 7
Tento příspěvěk je věnovám hlavně těm, co se pořád ptali: Už máš hotovo? Kdy to bude? Co tam pořád děláš? 
6 APARTMÁNŮ - 6 STYLŮ
Můžete zkouknout i krásné 3D prohlídky.
Web a logo dělala kamarádka IVKA  (META4).
Juchu ! Ufff !


2 komentáře:

  1. Chci se s vámi všemi podělit o to, jak jsem dostal svou půjčku od pana benjamina, který mi pomohl s půjčkou ve výši 400 000,00 euro na zlepšení mého podnikání, když jsem požádal o půjčku, když se věci zhoršovaly v mém podnikání, bylo to snadné a rychlé pan benjamin mi bez prodlení poskytl půjčku. zde je pan benjamin email / whatsapp kontakt: +1 989-394-3740, 247officedept@gmail.com.

    OdpovědětVymazat