pondělí 6. července 2015

Skanzen tour

Letos se mi nechtělo nic náročného plánovat. 
Navíc na týden ani nemá cenu nikam daleko jet.
Chtěla jsem vidět louky, hory, chaloupky. Trochu chodit a trochu jezdit na kole. 
Tak jsme nasedli do karavanu a vydali se na malé Skanzen tour po Slovensku. 
Viděli jsme skanzeny: Martin, Zuberec, Stará Ľubovnia, Bardejov, Pribylina + vesnice Čičmany, Vlkolínec, Ždiar.
Každý měl něco do sebe. Všechny nádherné.
Ukořistila jsem fot'ákem pár oken - jak malebné, vtipné a jednoduché.
Po skanzenech se mi bude stýskat, až budu mít abstinenční příznaky, tak se vydám do Rožnova. 
A ted' jedu brousit na chalupu.
Čekají na mě skříně, lehátko a spoustu dalších "žd'orbů".


4 komentáře:

  1. Pavli, opět inspirativní. Už vím, kam vyrazím. Díky! Máš úžasný blog, pokaždé je to něco jiného, nic se neopakuje. Jen tak dál! Hezké prázdniny. Už teď se těším na další příspěvek, třeba ohledně těch "žďorbů" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Děkuji ! Povzbudivý vzkaz...Skanzen tour určitě stojí za to ! Ještě je skanzen Vychylovka u Čadce (ale tam si zajedeme jindy). Ždorba nafocené. Něco poukážu... :-D
      Taky přeji hezké prázdniny..

      Vymazat